Sprawdź, jak oszacować i w jakim trybie przeprowadzić postępowanie na usługi reklamy w prasie?

Dodano: 13.01.2012
Pytanie:

Planujemy przeprowadzić postępowanie w sprawie zamówienia publicznego na udzielenie usługi w przedmiocie reklama w kwartalnikach, miesięcznikach, tygodnikach, dwutygodnikach, prasie codziennej w Polsce i za granicą. Usługa ta niejednokrotnie jest połączona z opieką redakcyjną, w innym przypadku oprócz reklamy jest usługa patrona. Ponadto często reklama będzie udzielana w ramach wymiany barterowej. Reklamy w prawie w każdym piśmie  będą różniły się  tematycznie. Niekiedy (w niektórych pismach) usługa przekracza 14.000 euro w innych jest niższa od tej kwoty. Czy powinniśmy sumować wartości dla każdego wydawnictwa przeprowadzić postępowanie w trybie z wolnej ręki -art. 67 ust. 1 pkt. 1 lit. a ustawy Pzp? A może  poszczególną usługę można odnieść do danego wykonawcy i w zależności od wartości zamówienia przeprowadzić postępowanie w/w trybie lub udzielić zamówienia bez stosowania  przepisów ustawy Pzp?

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Justyna Andała-Sępkowska

Justyna Andała-Sępkowska

Prawnik z wieloletnią praktyką w dziedzinie zamówień publicznych po stronie zamawiającego. Autorka licznych profesjonalnych publikacji poświęconych problematyce związanej z prawem zamówień...