Zmiana umowy na dostawę materiałów promocyjnych – kiedy dopuszczalne jest rozszerzenie o nowe produkty?

Dodano: 14.07.2025
Pytanie:

Zamawiający zawarł umowę na sukcesywną dostawę materiałów promocyjnych z wykonawcą wybranym w postępowaniu przetargowym. W toku realizacji umowy okazało się, że w opisie przedmiotu zamówienia zabrakło gadżetów reklamowych, które zamawiający chciałby nabyć, i które są dostępne u tego wykonawcy. Czy zamawiający może rozszerzyć zakres zamówienia (poniżej 10%) na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp, o dodatkowe gadżety (inne artykuły promocyjne), które nie były ujęte w SWZ?

Pozostało jeszcze 62% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Magdalena Grabarczyk

Magdalena Grabarczyk

Radca prawny, przez 14 lat członek Krajowej Izby Odwoławczej, wiceprezes i rzecznik prasowy Krajowej Izby Odwoławczej. Od 2023 roku prowadzi indywidualną praktykę radcowską zorientowaną przede...