Kiedy należy szacować podobne zamówienia razem, a kiedy nie?

Dodano: 28.10.2010
Pytanie:

Czy wartość materiałów promocyjnych takich jak ulotki i foldery reklamowe należy zsumować w skali roku? Są one zamawiane partiami, a każda partia dotyczy innego wydarzenia, ma inną tematykę i najczęściej inny format. Mamy również materiały promocyjne dotyczące naszej stałej atrakcji, czyli bilety wstępu, mapki po zaczarowanym świecie i naklejki. Czy to wszystko trzeba rozpatrywać łącznie? Każdy z tych materiałów ma inny format, inną treść i przeznaczenie, ale dotyczą jednej wystawy, naszej stałej atrakcji.

Pozostało jeszcze 89% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Karol Jaworski

Karol Jaworski

radca prawny z wieloletnim doświadczeniem w stosowaniu Prawa zamówień publicznych