Poleć znajomemu

Zakup sprzętu komputerowego - jak oszacować wartość zamówienia?

Karol Jaworski

Autor: Karol Jaworski

Dodano:
Pytanie:

W sierpniu 2010 r. planujemy utworzenie powiatowego biura projektu. W ramach jego wyposażenia chcemy dokonać zakupu 1 zestawu komputerowego (z oprogramowaniem) oraz 1 laptopa (z takim samym oprogramowaniem). Chcemy także zakupić urządzenie wielofunkcyjne (drukarka, skaner, kopiarka - koszt ok. 2.500 zł). Łączna wartość wszystkich pozycji powinna wynieść ok. 10.000 zł. Zależy nam na czasie, chcemy dokonać zakupów jak najszybciej, aby sprzęt był już od pierwszych dni działania biura. Czy w powyższym przypadku najlepszą formą udzielenia zamówienia będzie zapytanie o cenę? Jednocześnie jeszcze w 2010 r. (październik) planujemy zakupy komputerów w ramach naszej działalności, ale nie w ramach działalności powiatowego biura projektu - koszt zakupu to około 100.000 zł. Czy istnieje możliwość zakupu do biura komputera, laptopa i urządzenia wielofunkcyjnego bez sumowania wartości zamówienia (10.000 + 100.000) i bez organizowania przetargu? 

Pozostało jeszcze 80 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CP

Zamów dostęp

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Mam już dostęp

Jeśli masz już konto w Portalu ZP

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła
Karol Jaworski

Autor: Karol Jaworski

Prawnik z doświadczeniem w prawie zamówień publicznych. Obecnie zdobywa doświadczeniem również jako aplikant radcowski.
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Poradnia

Odpowiedzi nawet na najtrudniejsze pytania

Zadaj pytanie ekspertowi Sprawdź wszystkich ekspertów portalu »

 Zapraszamy na webinarium

Jednolity Europejski Dokument Zamówienia.

Wskazówki z orzecznictwa  

28 września (czwartek), godz. 11

transmisja online

Zapisz się już teraz!

Porady

Istotne reguły archiwizowania i brakowania dokumentacji przetargowej

Pytanie: Czy wolno nam oddać do poufnego zniszczenia dokumenty przetargowe wraz z ofertami za lata 2009–2012, oczywiście z wyjątkiem tych, które były finansowane ze środków unijnych? Ostatnia kontrola UKS była za lata 2011–2012...

Czytaj więcej »
Uwaga! Nawet 1 dzień spóźnienia w uzupełnieniu dokumentów to podstawa do odrzucenia oferty

Pytanie: Najwyżej oceniony w przetargu wykonawca spóźnił się o jeden dzień z uzupełnieniem dokumentów zarówno z art. 26 ust. 2 jak i art. 26 ust. 3 ustawy Pzp. Wyznaczono mu termin na 31 lipca, natomiast dokumenty dotarły do nas 1...

Czytaj więcej »

Aktualności

Zamówienia dodatkowe na nowych zasadach – dowiedz się, jak ułatwić sobie pracę
Wprowadzona w wyniku zeszłorocznej nowelizacji ustawy Pzp zmiana przepisów dotyczących zamówień dodatkowych powoduje, że zamawiający będą musieli zmienić swoje wypracowane praktyki w zakresie ich udzielania. Szczególnym ułatwieniem jest...
Nie wszystkie dokumenty oferty wymagają tłumaczenia – sprawdź, dlaczego
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego cechuje się wysokim poziomem formalizmu, ale formalizm ten nie jest celem samym w sobie. Ma on służyć realizacji zasad udzielania zamówień publicznych, takich jak jawność, przejrzystość...
Wykonawca nie może zastrzec tajemnicy przedsiębiorstwa po terminie składania ofert
Wyjaśnienia uzasadniające zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa muszą być złożone wraz z ofertą lub wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz nie mogą ograniczać się jedynie do ogólnikowych stwierdzeń bez żadnych dodatkowych...

Nasi partnerzy, osiągnięcia i opinie klientów

wiper-pixel