Jak w praktyce korzystać z wyłączenia stosowania Pzp do zamówień związanych z emisją spotów reklamowych?

Dodano: 03.12.2020
Pytanie:

Zamawiający zamierza przeprowadzić kampanię reklamową, która będzie zawierać m.in. produkcję oraz emisję spotów reklamowych emitowanych w radiu, telewizji oraz w Internecie. Czy zamawiający może skorzystać z wyłączenia przedmiotowego ustawy Pzp tj.: zgodnie z jej art. 4 pkt 3 lit. g (produkcja) oraz art. 4 pkt 3 lit. h (emisja)? Czy zlecając emisję (zakładając skorzystanie z wyłączenia), wolno skorzystać z usług pośrednika – agencji reklamowej, czy musi to być bezpośrednie zlecenie u nadawcy (pośrednik docelowo zleci u nadawcy)? Czy podmiot produkujący spot musi być też jego nadawcą, czy może to być odrębny wykonawca niebędący nadawcą? Czy emisja w Internecie (portal internetowy) mogłaby podlegać przedmiotowemu wyłączeniu czy też wchodzi w grę tylko radio bądź telewizja internetowa?

Pozostało jeszcze 78% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Andrzela Gawrońska-Baran

Andrzela Gawrońska-Baran

radca prawny, doktor nauk prawnych. W ramach praktyki zawodowej prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz...