Błędny termin realizacji w ofercie a art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp – kiedy możliwa poprawa?

Dodano: 15.08.2025
Pytanie:

Pierwsze postępowanie na opracowanie planu ogólnego gminy zakończyło się unieważnieniem z powodu braku wystarczających środków na sfinansowanie zamówienia (wskazano tam termin realizacji – 14 miesięcy od dnia podpisania umowy). W drugim postępowaniu złożono jedną ofertę, która mieści się w kwocie przeznaczonej na zamówienie, gdzie wykonawca wskazał również 14 miesięcy od dnia podpisania umowy a zamawiający wymagał 13 miesięcy. Zapewne wykonawca skopiował 14 miesięcy z poprzedniego formularza ofertowego (termin nie był kryterium oceny ofert). W związku z tym – czy możemy poprawić omyłkę na 13 miesięcy jako tzw. inną omyłkę i rozstrzygnąć postępowanie?

Pozostało jeszcze 86% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Justyna Andała-Sępkowska

Justyna Andała-Sępkowska

Prawnik z wieloletnią praktyką w dziedzinie zamówień publicznych po stronie zamawiającego. Autorka licznych profesjonalnych publikacji poświęconych problematyce związanej z prawem zamówień...