Reguły szacowania niejednorodnych zamówień trudnych do zaplanowania

Dodano: 16.05.2025
Pytanie:

Jesteśmy spółką miejską i nie mamy obowiązku sporządzania planu zamówień publicznych. Jako ogród zoologiczny prowadzimy szerokie działania promocyjne, marketingowe, komercjalizacyjne, edukacyjne. Czy takie działania, które najczęściej wiążą się z potrzebą chwili – narodziny jakiegoś zwierzęcia, przyjazd sławnego gościa z zagranicy, jakieś działania będące odpowiedzią na przedsięwzięcia organizowane przez miasto – powinny być planowane i szacowane łącznie? Zdaniem osób zajmujących się promocją, mimo że w budżecie założone są pieniądze na działania promocyjne, komercjalizacyjne czy edukacyjne, to nie sposób zaplanować ich na rok do przodu.

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Katarzyna Bełdowska

Katarzyna Bełdowska

Ekspert z zakresu zamówień publicznych, wieloletni praktyk działający zarówno po stronie zamawiających jak i wykonawców, autor licznych profesjonalnych publikacji z dziedziny zamówień publicznych, w...