Jak opisać przedmiot zamówienia na zakup mundurów dla funkcjonariuszy straży miejskiej?

Dodano: 14.08.2009
Pytanie:

W jakim trybie należy przeprowadzić postępowanie na zakup sortów mundurowych dla funkcjonariuszy straży miejskiej? W jaki sposób sporządzić prawidłową dokumentację do tego typu postępowania? Należy zaznaczyć, iż takie postępowanie przeprowadzane jest co roku. Natomiast ilość elementów sortów jest różna – w każdym z postępowań obok obuwia występuje średnio ok. 25 – 30 elementów sortów.

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Agata Hryc-Ląd

Agata Hryc-Ląd

specjalistka z zakresu zamówień publicznych zawodowo związana z największą instytucją zamawiającą w Polsce działającą w branży inwestycji infrastrukturalnych, uczestniczka procesu legislacyjnego...