Co z ogłoszeniem o unieważnieniu postępowania publikowanym w Biuletynie Zamówień Publicznych?

Dodano: 08.10.2018
Pytanie:

Czy zamawiający jest zobowiązany do zamieszczenia ogłoszenia o udzieleniu zamówienia w Biuletynie Zamówień Publicznych w przypadku unieważnienia postępowania bez podziału na części z powodu braku ofert? Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp zamawiający ma obowiązek zamieścić ogłoszenie w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy. Jeśli zatem nie podpisano umowy, logiczne jest niezamieszczanie ogłoszenia. Jednak we wzorze ogłoszenia o udzieleniu zamówienia sekcja IV jest zapis o treści: „Postępowanie/część zostało unieważnione” – do zaznaczenia, co wskazuje na obowiązek sporządzenia takiego ogłoszenia i zaznaczenia w sekcji IV, że postępowanie było unieważnione.

Pozostało jeszcze 71% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Agnieszka Gwóźdź-Kuzior

Agnieszka Gwóźdź-Kuzior

radca prawny, kierownik zespołu zamówień publicznych w instytucji zamawiającej, autorka bloga www.blogopzp.pl