W szczególnych sytuacjach można zmienić pierwotnie zaplanowaną datę zawarcia umowy o zamówienie

Dodano: 01.09.2014
Pytanie:

W przetargu nieograniczonym na dostawę serwerów jednym z kryteriów oceny ofert był termin dostawy. Jeden z wykonawców zaoferował 10 dniowy termin dostawy, natomiast nieco wyższą cenę niż drugi w kolejności z dostawą w terminie 20 dni. Wybrano wykonawcę, który zaoferował 10 dniowy termin dostawy, ponieważ otrzymał najwyższą liczbę punktów w kryteriach cena i termin dostawy. Po rozstrzygnięciu przetargu zamawiający zawiadomił wykonawcę pisemnie i pocztą elektroniczną o planowanym terminie podpisania umowy. Wykonawca potwierdził odbiór e-maila. Jednak w dniu, w którym przypadał termin podpisania umowy telefonicznie powiadomił, że nie przybędzie do siedziby zamawiającego, ponieważ jest zagranicą i prosi o przesunięcie terminu podpisania umowy o 5 dni. Co należy zrobić w takiej sytuacji? Czy nie jest to celowe wydłużanie terminu dostawy zadeklarowanego w ofercie?

Pozostało jeszcze 68% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marta Mikulska-Nawacka

Marta Mikulska-Nawacka

Doświadczony praktyk w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych przez jednostki zamawiające. Autorka porad i komentarzy praktycznych z zakresu zamówień publicznych w wydawnictwie...