Jednostka zamawiająca powinna mieć zabezpieczone w budżecie odpowiednie środki na udzielenie zamówień

Dodano: 04.09.2015
Pytanie:

Jako gmina zamierzamy ogłosić przetarg na dostawę energii elektrycznej na potrzeby funkcjonowania urzędu i podległych jednostek organizacyjnych oraz na oświetlenie uliczne. Czy na taki rodzaj zamówienia (zapewnienie ciągłości działania) również trzeba mieć zabezpieczone środki w budżecie? Zamówienie będzie udzielone na 2 lata, 2016-2017 rok, a w WPF pokazuje się przedsięwzięcia, a nie bieżącą działalność. Ponadto budżet na przyszły rok będzie uchwalony dopiero pod koniec roku, a postępowanie chcemy ogłosić w najbliższym czasie (obecna umowa obowiązuje do końca roku). Jak i czy w ogóle należy wykazać środki w budżecie na realizację takiego zamówienia?

Pozostało jeszcze 63% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marta Mikulska-Nawacka

Marta Mikulska-Nawacka

Doświadczony praktyk w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych przez jednostki zamawiające. Autorka porad i komentarzy praktycznych z zakresu zamówień publicznych w wydawnictwie...