Zamawiający zawarł w siwz dwa kryteria oceny oferty:
1) cenę i
2) okres gwarancji.
Jednocześnie wskazał, że wszelkie poprawki wymagają przekreślenia nieprawidłowego wpisu i wskazania obok czytelnie nowego (wraz z parafą). Zamówienie dotyczyło dwóch zadań. Jeden z wykonawców, który złożył najtańszą ofertę w obydwu zadaniach, w jednym zadaniu wyraźnie wpisał okres gwarancji 80 miesięcy, a w drugim nie można ustalić bez wątpliwości, czy jest to 80 czy 60 miesięcy. Prawdopodobnie najpierw wpisał 60 a potem 6 poprawił na 8, ale nadpisując tę cyfrę, w związku z czym jest ona zamazana. Niestety nigdzie więcej nie ma w ofercie podanego tego okresu, jak też nie jest on wpisany słownie. Czy w tej sytuacji kiedy niejasna treść pojawiła się w formularzu oferty, można wezwać wykonawcę do wyjaśnień w trybie art. 26 ust. 3 ustawy Pzp? Czy należy od razu odrzucić ofertę na to zadanie, czy może istnieje możliwość jej poprawy?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Jeśli masz już konto w Portalu ZP
Zapisz się na szkolenie!
Posłuchaj porad dr A. Gawrońskiej-Baran
1 marca (piątek), Warszawa
Odpowiedzi nawet na najtrudniejsze pytania
Zadaj pytanie ekspertowi Sprawdź wszystkich ekspertów portalu »Pytanie: W wyniku przetargu nieograniczonego na usługi projektowe w 2018 roku została zawarta umowa na kwotę 146.862 zł brutto z terminem wykonania do 17 czerwca 2019 r. W trakcie realizacji zamówienia zachodzi konieczność...
Czytaj więcej »Pytanie: W prowadzonym przez nas postępowaniu na dostawę instrumentów muzycznych została złożona tylko jedna oferta od spółki cywilnej. Z uwagi na fakt, że podpisał ją jeden wspólnik, i nie dołączono do niej pełnomocnictwa ani...
Czytaj więcej »Tylko teraz możesz BEZPŁATNIE testować Portal ZP przez 48h ! Gwarantujemy: