Aktualizacja planu postępowań – kiedy jest niezbędna?

Dodano: 15.07.2021
Pytanie:

Mam pytanie dotyczące aktualizacji planu postępowań o udzielenie zamówienia na 2021 rok. W planie zawarłem opracowanie dokumentacji projektowych dla 5 odcinków dróg. Przeprowadzałem jedno postępowanie według przepisów starej ustawy Pzp i zamówienia udzielałem w częściach. Cztery z nich rozstrzygnięto i podpisano umowy, natomiast jedną z części unieważniono i ogłoszono na nią kolejny przetarg zgodnie z przepisami nowej ustawy Pzp. Czy w związku z tym konieczna jest aktualizacja planu postępowań? Czy jeżeli np. dokładam do jakiegoś zadania pieniędzy, bo po otwarciu ofert okazuje się że brakuje środków na sfinansowanie zamówienia, to należy zmienić plan?

Pozostało jeszcze 78% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marzena Kopacka-Biculewicz

Marzena Kopacka-Biculewicz

prawnik, ekspert z zakresu zamówień publicznych, wieloletni praktyk działający zarówno po stronie zamawiających, jak i wykonawców, autor licznych publikacji i opinii z dziedziny zamówień publicznych...