Wykonawca pomylił się w adresie e-mail w ofercie – co powinien zrobić?

Dodano: 05.07.2022
Pytanie:

Brałam udział w postępowaniu na zamówienie utrzymania czystości. Zaoferowałam najkorzystniejszą cenę spośród wszystkich oferentów. W formularzu ofertowym wpisałam jednak błędnie swój adres e-mail i zauważyłam to dopiero dziś. Przetarg odbył się 9 maja 2022 r. Jestem pewna, że zamawiający na ten błędny adres wysłał do mnie korespondencję, która z oczywistych przyczyn do nas nie dotarła. Czy w takiej sytuacji mogę jeszcze coś zrobić, aby nie wykluczono mnie z postępowania z uwagi na brak np. wyjaśnień?

Pozostało jeszcze 69% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marta Mikulska-Nawacka

Marta Mikulska-Nawacka

Doświadczony praktyk w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych przez jednostki zamawiające. Autorka porad i komentarzy praktycznych z zakresu zamówień publicznych w wydawnictwie...