Poleć znajomemu

Jak zwiększyć dostępność Urzędu dla Obywatela?

Dodano: 12 września 2013

Nurtują Cię pytania: Jak usprawnić obieg dokumentów w Urzędzie? Jak zwiększyć dostępność Urzędu dla Obywatela? Jak usprawnić obsługę klienta administracji publicznej? Jakie narzędzia zastosować? Aby uzyskać odpowiedzi na powyższe pytania zarezerwuj swój czas 25 września i bądź z nami w Warszawie na konferencji: E-administracja w Polsce – fakt czy mit?

Na konferencję w szczególności zapraszamy przedstawicieli:

  • Urzędów Gmin,

  • Urzędów Miast,

  • Urzędów Powiatów,

  • Urzędów Marszałkowskich,

  • Urzędów Wojewódzkich,

  • Ministerstw,

  • instytucji rządowych,

  • Uczelni Wyższych

  • Sądów

oraz innych instytucji publicznych, w tym:

  • Wójtów, Burmistrzów, Starostów, Prezydentów Miast, Marszałków,

  • Dyrektorów Generalnych, Sekretarzy

  • Dyrektorów/Naczelników/Kierowników/Koordynatorów związanych z zarządzaniem dokumentacją, usprawnianiem procesów w instytucji,osoby zajmujące się wizerunkiem instytucji, usprawnianiem dostępu obywateli do informacji urzędowych,głównych specjalistów/starszych specjalistów/specjalistów sprawujących pieczę nad dokumentacją (kadry, administracja, księgowość, itp.).

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY dla ww. osób

Dołącz do nas już dziś!

To niezwykła okazja, aby poszerzyć swoją wiedzę w następujących tematach:

Usprawnienie obiegu dokumentów

  • zarządzanie dokumentacją

  • e- faktura w sektorze publicznym

  • masowe wydruki

  • podpis elektroniczny

  • digitalizacja dokumentów

  • systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR

  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza

  • workflow - automatyzacja procesów biznesowych

Usprawniona komunikacja między pracownikami Urzędu

  • portale korporacyjne

  • usługi telekomunikacyjne,

  • telefonia VOIP

  • E-mail, Internet, poczta głosowa

  • telekonferencje

Ułatwiony dostęp Obywatela do informacji

  • profesjonalna strona internetowa

  • Biuletyn Informacji Publicznej

  • zintegrowana komunikacja

  • wirtualni doradcy na stronach internetowych

  • infokioski

Bezpieczeństwo

  • systemy archiwizacji i backupu

  • ochrona dokumentów

  • ochrona danych osobowych

Rejestracja:

Zachęcamy również do odwiedzenia strony wydarzenia:

Słowa kluczowe:
zamówienia publiczne
Nie ma jeszcze komentarzy do tego dokumentu.
Zaloguj się aby dodać komentarz

Weź udział w szkoleniu!

Warsztaty dla wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne

Szkolenie prowadzi dr A. Gawrońska-Baran

11 października 2018 r. w Warszawie

Więcej informacji >> 

Poradnia

Odpowiedzi nawet na najtrudniejsze pytania

Zadaj pytanie ekspertowi Sprawdź wszystkich ekspertów portalu »

Porady

Jak ocenić zaświadczenia z KRK, w przypadku zmian w KRS, które nie zostały ujawnione w odpisie?

Pytanie: Wykonawca złożył wraz z ofertą 22 zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego. Piętnaście sztuk jest zgodnych z informacjami wynikającymi z Krajowego Rejestru Sądowego. Brakuje sześciu zaświadczeń, dla osób które...

agata-smerd
Agata Smerd
21.09.2018
Czytaj więcej »
Siwz w zamówieniach obronnych – publikować czy nie?

Pytanie: Czy zgodnie z art. 131ia pkt 1 ustawy Pzp zasadą jest, że w przypadku postępowań w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa (dot. przetargu ograniczonego) siwz zamieszczamy na stronie internetowej, a dopiero w sytuacji...

karol-jaworski
Karol Jaworski
21.09.2018
Czytaj więcej »

Aktualności

Od 19 września br. zmiany w przesłankach unieważnienia postępowania – bądź na bieżąco
Wprowadzone w art. 93 ust. 1a ustawy Pzp nowe rozwiązanie daje zamawiającym możliwość unieważnienia postępowania we wszystkich przypadkach nieuzyskania środków na sfinansowanie zamówienia, niezależnie od źródła ich pochodzenia. Nowy...
Wykonawca, który w sposób zawiniony wprowadza zamawiającego w błąd, może być wykluczony z procedury
Zamawiający wyklucza z postępowania wykonawcę, który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające go w błąd, jeśli mogą mieć one istotny wpływ na jego decyzje podejmowane w postępowaniu (art. 24 ust. 1 pkt 17 ustawy...
Zakupy poniżej 30.000 euro – sprawdź, co zyskasz, regulując zasady ich dokonywania
Zamawiający, nie mając sprecyzowanej polityki dokonywania drobnych zamówień, często narażają się na działania doraźne. Tracą przy tym, bo planowanie zakupów, biorąc pod uwagę tzw. efekt skali, jest po prostu efektywniejsze. Zapewnia też bardziej...

Nasi partnerzy, osiągnięcia i opinie klientów

wiper-pixel