Kiedy można stwierdzić konflikt interesów między jednostką organizacyjną a pracownikiem tej jednostki prowadzącym postępowanie?

Dodano: 31.10.2022
Pytanie:

Zamawiający GOPS gminy X prowadził postępowanie w trybie podstawowym na wyżywienie w projekcie. Do postępowania przystąpiła inna jednostka organizacyjna gminy X tj. OEE, w której z upoważnienia wójta gminy X funkcję kierownika pełni sekretarz gminy X. Postępowanie prowadził pracownik urzędu gminy X, który nie jest powiązany z jednostką organizacyjną OEE (nie pracował w niej, nie otrzymywał od OEE wynagrodzenia ani nie był członkiem organu zarządzającego). Mając powyższe na uwadze, czy pracownik nie pozostaje z wykonawcą (jednostką organizacyjną) w takim stosunku prawnym lub faktycznym, który budziłby wątpliwość co do jego bezstronności?

Pozostało jeszcze 88% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Katarzyna Bełdowska

Katarzyna Bełdowska

ekspert z zakresu zamówień publicznych, wieloletni praktyk działający zarówno po stronie zamawiających jak i wykonawców, autor licznych profesjonalnych publikacji z dziedziny zamówień publicznych, w...