W bieżącym roku wymianie podlegały części pieców grzewczych zlokalizowanych w kotłowni w jednym obiekcie. Wnioski o udzielenie zamówienia administrator składał w „trybie awaryjnym”. Co roku zawieramy umowę na przegląd i serwis kotłów grzewczych. Dla pracowników działu zamówień publicznych dziwne jest, że w trakcie prowadzonych przeglądów (np. w protokołach) nie stwierdzono, iż pewne części należy wymienić np. ze względu na długą eksploatację kotłów (wieloletnią). Wnioski o zamówienie w ramach awarii były składane wielokrotnie i łączna wartość udzielonych zamówień wynosi prawie 130.000 zł netto. Czy kolejny wniosek należy potraktować znowu jako „awaryjny” (teoretycznie awarii się nie sumuje) i udzielić zamówienia w trybie regulaminowym? Czy jednak należy przeprowadzić postępowanie w procedurze ustawy Pzp, biorąc pod uwagę łączną wartość zamówienia od początku 2023 roku?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.