Jak oszacować usługi serwisu urządzeń kontroli dostępu?

Dodano: 16.08.2023
Pytanie:

Zamawiający klasyczny planuje udzielić zamówienia na usługi serwisowe: SWiN, KD, CCTV, szlabanów, tripodów i bramek uchylnych. Każda z tych usług polega na utrzymaniu w ciągłej sprawności ww. systemów, w tym wymianie uszkodzonych części, ich czyszczeniu i konserwacji. Każda również ma w zakresie czynności właściwe tylko i wyłącznie dla danego serwisu, jak np. sprawdzanie poprawności działania systemów SWiN i KD, sprawdzanie rejestratorów systemu CCTV, czy też np. czyszczenie, regulacja i smarowanie elementów mechanicznych w przypadku serwisu szlabanów, tripodów i bramek uchylnych. Mimo iż usługi te dotyczą serwisu urządzeń związanych z szeroko rozumianą kontrolą dostępu, rynek wykonawców tych usług się wyspecjalizował i podzielił na trzy grupy wykonawcze: usługi serwisowe SWiN, KD i CCTV, serwis szlabanów oraz serwis tripodów i bramek uchylnych. Czy z uwagi na wspólne przeznaczenie ww. systemów i instalacji, a przede wszystkim częściowo tożsamy zakres świadczonych usług serwisowych, zamawiający powinien sumować te usługi?

Pozostało jeszcze 71% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Andrzela Gawrońska-Baran

Andrzela Gawrońska-Baran

radca prawny, doktor nauk prawnych. W ramach praktyki zawodowej prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz...