Czy kampanie reklamowe dotyczące różnych projektów i wydarzeń trzeba zamawiać łącznie?

Dodano: 18.07.2022
Pytanie:

Czy kampanie reklamowe dotyczące różnych projektów, wydarzeń, przedsięwzięć itp. (na które zamawiający ma zapewniony pewien budżet w skali roku) należy szacować łącznie? Na etapie sporządzania planu postępowań zamawiający nie jest w stanie określić dla każdej z tych reklam: zakresu i charakteru, wartości orientacyjnej zamówienia, terminu, w którym dana reklama będzie realizowana.

Pozostało jeszcze 87% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Anna Kaźmierczak

Anna Kaźmierczak

praktyk z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zamówień publicznych, obecnie pracuje w departamencie ds. zamówień publicznych w jednej z największych instytucji zamawiających w Polsce

Powiązane treści