Co zrobić, gdy nie masz pełnych danych o potrzebnych Ci ilościach zamówienia?

Dodano: 27.04.2018
Pytanie:

Jako gmina w poprzednim roku kupowaliśmy różne materiały budowlane np. drogowe, elektryczne na potrzeby utrzymania dróg, i różnych obiektów budowlanych będących własnością gminy. W bieżącym roku muszę ogłosić procedurę i zastanawiam się, jaki tryb wybrać. Co do materiałów drogowych nie ma większego problemu, gdyż mogę np. w miarę dokładnie określić ilość zamawianych materiałów. Mam natomiast problem z drobniejszymi materiałami o bardzo różnym asortymencie. Są to np. materiały elektryczne niezbędne przy jakieś awarii, czy budowlane wykorzystywane w innych budynkach.

Pozostało jeszcze 79% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Andrzela Gawrońska-Baran

Andrzela Gawrońska-Baran

radca prawny, doktor nauk prawnych. W ramach praktyki zawodowej prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz...