Sprawdź, jak przeprowadzić postępowanie, gdy kosztami zamówienia dzieli się gmina i stowarzyszenie

Dodano: 19.12.2009
Pytanie:

Nasze stowarzyszenie realizuje projekt, którego celem jest utworzenie 16 ośrodków przedszkolnych na terenach wiejskich w 5 powiatach. Na każdą placówkę możemy przeznaczyć najwyżej 18.000 zł (na malowanie ścian, remont sanitariatów, wymianę oświetlenia). Ponieważ niektóre wskazane przez gminę lokale na przedszkola wymagają większych nakładów (np. 40.000 zł), gminy wyraziły chęć partycypowania w kosztach  remontu. Czy w związku z tym, że remonty będą rozproszone terytorialnie, o różnym zakresie robót i żaden nie przekroczy 14.000 euro, możemy zastosować uproszczoną procedurę, np. zapytanie ofertowe w odniesieniu do każdego lokalu lub gminy? Jeśli w kosztach partycypuje gmina, to kto powinien udzielać zamówienia – gmina na całość, czy każdy osobno?

Pozostało jeszcze 75% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Andrzej Łukaszewicz

Andrzej Łukaszewicz

Od 1989 r. zajmuje się przygotowaniem, prowadzeniem i doradztwem w zakresie zamówień publicznych w jednostkach samorządowych. Posiada także bogate doświadczenie zdobyte przy obsłudze wykonawców...