Zamawiający – opera – planuje zawrzeć z Firmą X umowę, na podstawie której udzieli jej odpłatnej licencji (oraz zgody na wykorzystanie wizerunku) do fragmentów jednego ze swoich spektakli operowych, w celu wykorzystania ich w kampanii promocyjnej produktu tej Firmy. W ramach kampanii ma być podawany tytuł spektaklu oraz informacja o terminach jego wystawiania, przy czym informacje te mają mieć wyłącznie charakter informacyjny, bez formułowania zaproszenia na spektakl ani innych działań o charakterze reklamowym na rzecz opery.
Wartość kampanii promocyjnej po stronie Firmy X przekracza progi zobowiązujące do stosowania ustawy – Prawo zamówień publicznych, a zamawiającemu zależy na zawarciu umowy z konkretnym podmiotem (Firmą X) i w związku z promocją konkretnego produktu.
Czy w opisanym stanie faktycznym do tej umowy mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp, a jeżeli tak – jakie i w jakim zakresie (w szczególności w kontekście możliwości zawarcia umowy z konkretnym podmiotem)?
Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:
Zaloguj się.