Czy JST musi przeprowadzać wspólne postępowanie z jednostkami organizacyjnymi?

Dodano: 04.06.2025
Pytanie:

Czy jednostka samorządu terytorialnego ma obowiązek przeprowadzenia wspólnego postępowania wraz ze swoimi jednostkami organizacyjnymi – np. w zakresie ubezpieczeń – w celu redukcji wydatków finansowych? Redukcja tych wydatków miałaby przełożenie na prawidłowe gospodarowanie środkami publicznymi i przestrzeganie przepisów ustawy o finansach publicznych. Czy takie łączenie jest wymagane, a jeśli nie – na jakiej podstawie każda z jednostek może zawierać samodzielne umowy na ubezpieczenie swojej działalności?

Pozostało jeszcze 71% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Agnieszka Gwóźdź-Kuzior

Agnieszka Gwóźdź-Kuzior

Radca prawny, kierownik zespołu zamówień publicznych w instytucji zamawiającej, autorka bloga www.blogopzp.pl

Powiązane treści