Organizacja konferencji w trybie zapytania ofertowego – praktyczne aspekty

Dodano: 08.01.2018
Pytanie:

Zapytanie ofertowe będzie dotyczyło organizacji 4 spotkań roboczych po ok. 50 osób (dyskusja na temat realizowanego projektu). Do przeprowadzenia spotkań niezbędne będą:

  • klimatyzowana sala konferencyjna do 50 osób z dobrym nagłośnieniem i dostępem do Internetu. Wyposażenie sali powinno umożliwiać podłączenie do gniazdka elektrycznego laptopa, projektora multimedialnego wyposażonego w złącza HDMI i D-sub (DE-15F), ekranu umożliwiającego wyświetlanie obrazu z projektora;
  • przygotowanie serwisu kawowego w czasie 2 przerw każdego dnia spotkania;
  • zapewnienie obiadu i kolacji dla uczestników spotkania pierwszego dnia oraz śniadania i obiadu drugiego dnia. Obiad powinien się składać z minimum: dwóch dań oraz deseru i napoju;
  • noclegi w pokojach 1, 2 lub 3-osobowych. Budynek, sala oraz obsługa konferencji powinny spełniać wszystkie standardy wymagane od obiektów oraz obsługi podobnych wydarzeń z udziałem osób niepełnosprawnych.

Jakie kody CPV w tym przypadku są właściwe?

Pozostało jeszcze 69% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Marta Mikulska-Nawacka

Marta Mikulska-Nawacka

Doświadczony praktyk w zakresie stosowania ustawy Prawo zamówień publicznych przez jednostki zamawiające. Autorka porad i komentarzy praktycznych z zakresu zamówień publicznych w wydawnictwie...