Plan postępowań w gminie – czy uwzględnić w nim zamówienia wszystkich jednostek organizacyjnych?

Dodano: 22.02.2021
Pytanie:

Czy przy tworzeniu planu zamówień publicznych urząd gminy musi uwzględnić wszystkie dostawy, usługi i roboty, które są planowane do wykonania również przez jednostki organizacyjne gminy, np. GOPS, zespół ekonomiczno-administracyjny szkół, dom kultury, gminny zakład komunalny, placówki oświatowe? Czy należy w nim uwzględnić jedynie usługi i dostawy wspólne jak dostawa paliwa gazowego, energii elektrycznej itp.? Czy regulamin zamówień do 130.000 zł jednostki mają przygotować we własnym zakresie, czy też ten stworzony w urzędzie gminy może dotyczyć wszystkich jednostek?

Pozostało jeszcze 74% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Andrzela Gawrońska-Baran

Andrzela Gawrońska-Baran

radca prawny, doktor nauk prawnych. W ramach praktyki zawodowej prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz...