Czy należy uaktualniać plan postępowań, gdy zmienia się nazwa realizowanego zamówienia publicznego?

Dodano: 15.06.2021
Pytanie:

Czy trzeba skorygować plan postępowań, jeżeli w ostatecznej wersji procedury zamówienie publiczne otrzymało inną nazwę zadania? Ogłoszenie o zamówieniu wymusza odwołanie się do zadania z planu postępowań (jeżeli oczywiście zostało tam wskazane). Czy odniesienie się do innej jego nazwy nie będzie błędem, jeżeli de facto chodzi o to zadanie? Co w sytuacji, gdy przykładowo kupujemy większy zakres zamówienia niż ten wskazany w planowanej nazwie zadania (wskazano 2 szt. a zamawiamy 3 szt.)?

Pozostało jeszcze 67% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Agnieszka Gwóźdź-Kuzior

Agnieszka Gwóźdź-Kuzior

radca prawny, kierownik zespołu zamówień publicznych w instytucji zamawiającej, autorka bloga www.blogopzp.pl