Komunikacja elektroniczna w przetargu od strony praktycznej – webinar Portalu ZP

Stan prawny na dzień: 14.07.2021
Zapisz się na webinar

Już za tydzień 21 lipca br. nasz ekspert poprowadzi bezpłatne szkolenie internetowe dotyczące praktycznych aspektów związanych z komunikacją elektroniczną w przetargach. Jeśli chcesz skorzystać ze wskazówek i zadać nurtujące Cię pytania w tym temacie, zachęcamy do zapisania się na webinar już dziś.

Uczestnicząc w bezpłatnym szkoleniu, dowiesz się m.in.:

  1. Jak prawidłowo opisać zasady komunikacji elektronicznej w dokumentach zamówienia i jakie są najczęstsze błędy zamawiających w tym zakresie?
  2. MiniPortal – jakie specyficzne błędy związane z tym środkiem komunikacji są najczęściej spotykane?
  3. Jakich błędów związanych z przygotowaniem elektronicznych dokumentów, oświadczeń i ofert powinni unikać wykonawcy?
  4. Jak właściwie dokonać elektronicznego otwarcia ofert?

Prowadzącym jest Lech Wendołowskipraktyk z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zamówień publicznych, członek ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych oraz główny specjalista w dużej instytucji zamawiającej, doradca i autor komentarzy oraz publikacji poświęconych problematyce związanej z Prawem zamówień publicznych.

 

Redakcja