Brak dźwięku podczas sesji otwarcia ofert online – co dalej z postępowaniem?

Dodano: 23.11.2020
Pytanie:

Procedura jest prowadzona zgodnie z przepisami właściwymi dla zamówień o wartości powyżej progów unijnych. Otwarcie ofert odbyło się za pośrednictwem platformy przetargowej zamawiającego. Z uwagi na stan epidemii i związane z nim ograniczenia zamawiający przeprowadził transmisję online z sesji otwarcia ofert. Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert w postępowaniu wpłynęła jedna oferta. Na otwarciu ofert – zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych – podano kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, odkodowano, a tym samym otwarto złożone oferty oraz odczytano z ich treści informacje przewidziane w siwz i zamieszczono na stronie postępowania informacje z otwarcia ofert. Następnie okazało się, że z powodów technicznych podczas transmisji sesji otwarcia ofert nie było dźwięku (jedynie obraz). Czy ta okoliczność w przedstawionym stanie faktycznym sprawy stanowi przesłankę do unieważnienia postępowania jako obarczonego nieusuwalną wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego?

Pozostało jeszcze 85% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła