Kiedy sumować wszystkie remonty realizowane w mieszkaniach komunalnych a kiedy traktować je odrębnie?

Dodano: 06.06.2019
Pytanie:

Jesteśmy jednostką budżetową. Wykonujemy m.in. remonty na mieszkaniach komunalnych, będące u nas w trwałym zarządzie. Czy powinniśmy na cały rok przewidzieć zakupy materiałów potrzebnych do wykonania tych remontów i zrobić postępowanie na ich zakup? Czy możemy organizować postępowanie zgodnie z wewnętrznym regulaminem poniżej 30.000 euro, dla każdego mieszkania osobno? Remonty są wykonywane po wyprowadzeniu się lokatora, eksmisji, czy też w przypadku zgonu, dlatego trudno przewidzieć liczbę mieszkań oraz zakres prac.

Pozostało jeszcze 81% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Anna Kaźmierczak

Anna Kaźmierczak

praktyk z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie zamówień publicznych, obecnie pracuje w departamencie ds. zamówień publicznych w jednej z największych instytucji zamawiających w Polsce