KIO 428/18 POSTANOWIENIE dnia 19 marca 2018 r.

Stan prawny na dzień: 26.06.2018

Sygn. akt: KIO 428/18 

POSTANOWIENIE 

z dnia 19 marca 2018 r. 

Krajowa Izba Odwoławcza   -   w składzie: 

Przewodniczący:      Jolanta Markowska 

wobec  cofnięcia  w  dniu  19  marca  2018  r.,  przed  otwarciem  rozprawy,  odwołania 

wniesionego  do  Prezesa  Krajowej  I

zby  Odwoławczej  w  dniu  5  marca  2018  r.  przez 

wykonawcę:  GE  Medical  Systems  Polska  sp.  z  o.o.,  ul.  Wołoska  9,  02-583  Warszawa  

w postępowaniu prowadzonym przez zamawiającego: Szpital Miejski Nr 4 w Gliwicach Sp. 

z o.o., ul. Zygmunta Starego 20, 44-100 Gliwice,  

przy  udziale  wykonawcy  Philips  Polska  sp.  z  o.o.,  Al.  Jerozolimskie  195  B,  02-222 

Warszawa 

zgłaszającego  przystąpienie  do  postępowania  odwoławczego  po  stronie 

zamawiającego, 

postanawia: 

1.  umarza 

postępowanie odwoławcze, 

2.  nakazuje  zwrot  z 

rachunku  bankowego  Urzędu  Zamówień  Publicznych  na  rzecz 

wykonawcy: 

GE  Medical  Systems  Polska  sp.  z  o.o.,  ul.  Wołoska  9,  02-583 

Warszawa  kwoty  13  500 

zł  00  gr  (słownie:  trzynaście  tysięcy  pięćset  złotych  zero 

groszy)

, stanowiącej 90% uiszczonego wpisu. 


Stosownie  do  art.  198a  i  198b  ustawy  z  dnia  29  stycznia  2004  r.  - 

Prawo  zamówień 

publicznych (tj. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.) na niniejsze postanowienie - w terminie  

7 dni od dnia jego doręczenia - przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby 

Odwoławczej do Sądu Okręgowego w Gliwicach.  

Przewodniczący:      ………………….… 


Sygn. akt: KIO 428/18 

U z a s a d n i e n i e 

W  dniu  16  marca  2018  r.,  przed  otwarciem  posiedzenia  i  rozprawy  w  sprawie 

odwoławczej,  wykonawca:  GE  Medical  Systems  Polska  sp.  z  o.o.  z  siedzibą  w  Warszawie 

złożył  do  Prezesa  Krajowej  Izby  Odwoławczej,  pismem  z  dnia  12  marca  2018  r., 

oświadczenie o cofnięciu odwołania wniesionego w dniu 5 marca 2018 r. w postępowaniu o 

udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym przez zamawiającego: Szpital Miejski Nr 4 

w  Gliwicach  Sp.  z  o.o.  w  przedmiocie: 

„Zakup,  dostawa,  cyfrowego  rentgenowskiego 

tomografu komputerowego z dodatkowymi urządzeniami wraz z demontażem i odkupieniem 

używanego  przez  Zamawiającego  tomografu  komputerowego  Brilliance  6  Power  marki 

Philips,  rok  produkcji  2006,  adaptacja  zespołu  pomieszczeń  stanowiących  Pracownię 

Tomografii Komputerowej”. 

Uwzględniając powyższe, działając na podstawie art. 187 ust. 8 oraz art. 192 ust. 1 

zd.  drugie  ustawy  z  dnia  29  stycznia  2004 

r.  Prawo Zamówień  Publicznych,  Izba  umorzyła 

postępowanie odwoławcze w niniejszej sprawie.  

Na  podstawie  art.  187  ust.  8  zd.  2  ustawy  Prawo  Zamówień  Publicznych  oraz 

§  5  ust.  1  pkt  3  lit.  a  rozporządzenia  Prezesa  Rady  Ministrów  z  dnia  15  marca  2010  r.  

w  sprawie  wysokości  i  sposobu  pobierania  wpisu  od  odwołania  oraz  rodzajów  kosztów 

w  postępowaniu  odwoławczym  i  sposobu  ich  rozliczania  (Dz.  U.  nr  41,  poz.  238  ze  zm.), 

Izba  orzek

ła  o  dokonaniu  zwrotu  na  rzecz  Odwołującego  z  rachunku  bankowego  Urzędu 

Zamówień Publicznych 90 % kwoty uiszczonej tytułem wpisu od odwołania.  

Przewodniczący:      …………….…….…