sygn. akt: KIO 1590/18
POSTANOWIENIE
z dnia 20 sierpnia 2018 r.
Krajowa Izba Odwoławcza - w składzie:
Przewodniczący: Daniel Konicz
wobec cofnięcia w dniu 16 sierpnia 2018 r., przed otwarciem rozprawy, odwołania
wniesionego do Prezesa Krajowej Izb
y Odwoławczej w dniu 9 sierpnia 2018 r. przez
Odwołującego – wykonawcę Zakład Produkcyjno-Handlowy „WODEX” sp. z o. o. z siedzibą
w Stalowej Woli, w
postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego – SP ZOZ
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Puławach,
postanawia:
Umarza postępowanie odwoławcze.
Nakazuje zwrot z rachunku bankowego Urzędu Zamówień Publicznych na rzecz
Odwołującego kwoty 13.500,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy pięćset złotych 00/100),
stanowiącej 90% uiszczonego wpisu.
Stosownie
do treści art. 198a i art. 198b ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz.U.2017.1579 j.t. ze zm.) na niniejsze postanowienie
– w terminie 7 dni od
dnia jego doręczenia – przysługuje skarga za pośrednictwem Prezesa Krajowej Izby
Odwo
ławczej do Sądu Okręgowego w Lublinie.
Przewodniczący: ……………………………………..
sygn. akt: KIO 1590/18
Uzasadnienie
Zamawiający – SP ZOZ Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
w
Puławach,
prowadzi
postępowanie
o
udzielenie
zamówienia
publicznego,
którego przedmiotem pn.: Kompleksowa usługa prania z dezynfekcją, sterylizacji na zlecenie
Zamawiającego, wynajmu bielizny szpitalnej z wdrożeniem i wykorzystaniem technologii
RFID UHF do ewidencjonowania obiegu bielizny dla potrzeb SP ZOZ w Puławach.
Wartość zamówienia przekracza kwoty określone w przepisach wykonawczych
wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp.
30 lipca 2018 r., Z
amawiający poinformował wykonawców o wyniku prowadzonego
postępowania.
9 sierpnia 2018 r.
Odwołujący wniósł odwołanie, które następnie, 16 sierpnia 2018 r.,
cofnął.
Z uwagi na powyższe, działając na podstawie przepisu art. 187 ust. 8 Pzp,
Izba
umorzyła postępowanie odwoławcze w niniejszej sprawie oraz postanowiła zwrócić na
rzecz O
dwołującego 90% kwoty uiszczonego w wysokości 15.000,00 wpisu.
Przewodniczący: ……………………………………..