Zamówienia na dostawę tuszów i tonerów oraz materiałów biurowych szacujemy odrębnie

Dodano: 10.12.2014
Pytanie:

Czy mamy obowiązek sumowania razem ze sobą dostawy na tusze, tonery z materiałami biurowymi w skali całej uczelni? Czy możemy udzielić osobnych zamówień, zgodnie z ich wartościami osobno na tusze, tonery i osobno na materiały biurowe?

Pozostało jeszcze 91% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Karol Jaworski

Karol Jaworski

radca prawny z wieloletnim doświadczeniem w stosowaniu Prawa zamówień publicznych