Kolejne sprostowania ogłoszenia o zamówieniu – jak w praktyce ich dokonać?

Dodano: 23.02.2021
Pytanie:

Proszę o wyjaśnienie w sprawie ogłoszeń o zamówieniu oraz ich sprostowań. Do tej pory modyfikując siwz, zmieniałam również ogłoszenie (jeśli zmiany siwz prowadziły do zmian w ogłoszeniu). W przypadku kolejnych zmian, np. terminu składania i otwarcia ofert lub wymagań w zakresie doświadczenia, wprowadzałam nowe zmiany, ale w polu „było” wpisywałam zawsze treść z ostatniego sprostowania. Dziś usłyszałam, że jest to błędne działanie, ponieważ w rubryce „było” zawsze wpisuje się treść pierwotnego ogłoszenia. Jakie mogą być tego konsekwencje np. w przypadku kontroli UZP?

Pozostało jeszcze 83% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Andrzela Gawrońska-Baran

Andrzela Gawrońska-Baran

radca prawny, doktor nauk prawnych. W ramach praktyki zawodowej prowadzi AGB Kancelarię Radcy Prawnego. Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie oraz...