Od kilku miesięcy obowiązują gruntownie zmienione zasady komunikacji pomiędzy zamawiającym a wykonawcą. Zmiany poszły w kierunku elektronizacji postępowań i – niestety – na obecnym etapie przyczyniają się do licznych problemów i niejasności. Obejrzyj szkolenie wideo i poznaj zasady, które pozwolą sprawnie przejść przez całą procedurę.
Szkolenie jest adresowane:
- do zamawiających
- do wykonawców
Biorąc udział w video-szkoleniu dowiesz się:
- czy po nowelizacji Pzp można stosować jeszcze komunikację faksową;
- kiedy i jak wyjaśniać treść SIWZ oraz jak uzyskiwać informacje o organizowanych przetargach;
- czym są eKatalogi i jak można wykorzystać je dla zdobycia klientów;
- jak w oparciu o nowe przepisy korzystać ze środków odwoławczych;
- jak wyeliminować najczęściej pojawiające się błędy wykonawców i zamawiających.
Piotr Trębicki - radca prawny, partner i szef praktyki prawa zamówień publicznych w Kancelarii Czublun Trębicki; wieloletni praktyk zamówień publicznych z doświadczeniem m.in. w branży medycznej, farmaceutycznej, budowalnej, IT oraz energetycznej; pozyskiwał zamówienia o wielomilionowej wartości; autor publikacji specjalistycznych oraz ceniony prelegent.
Stan prawny na 23 maja 2017 r.