Błąd zamawiającego w sporządzonym formularzu oferty a zasady przyznania punktów

Dodano: 24.11.2017
Pytanie:

Zamawiający jako jedno z kryterium oceny ofert określił termin wykonania przedmiotu zamówienia tj.:

  • do 27.10.2017 r. (warunek udziału w postępowaniu) – 0 pkt,
  • do 20.10.2017 r. – 10 pkt,
  • do 16.10.2017 r. – 20 pkt.

Wykonawca miał wskazać w formularzu oferty, w jakim czasie zrealizuje zadania. W dniu otwarcia ofert podczas ich badania zamawiający zauważył, że w formularzu oferty jest błąd, tj. do 27.10.2017 r. (warunek udziału w postępowaniu) – 0 pkt, do 20.10.2017 r. – 20 pkt, do 16.10.2017 r. – 20 pkt. Jeden w wykonawców sam poprawił punktację i zadeklarował, że zrealizuje zadanie do 16.10. Drugi pozostawił formularz bez zmian, zaznaczając datę „do 20.10.2017 r. – 20 pkt” (gdzie de facto zgodnie z siwz, za ten termin jest 10 pkt). Co w takiej sytuacji ma zrobić zamawiający?

Pozostało jeszcze 75% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Justyna Andała-Sępkowska

Justyna Andała-Sępkowska

Prawnik z wieloletnią praktyką w dziedzinie zamówień publicznych po stronie zamawiającego. Autorka licznych profesjonalnych publikacji poświęconych problematyce związanej z prawem zamówień...
Słowa kluczowe:
błądomyłka