Przetarg za 1 grosz

Stan prawny na dzień: 29.04.2013
grosz

Rekordowo niską cenę zaproponowała spółka jPalio Business Solutions za wykonanie strony internetowej dla Teatru Narodowego. Firma wyceniła swoją pracę na 1 grosz. Przedmiot zamówienia dotyczył również dwuletniego serwisu witryny – za tę usługę spółka zaproponowała już więcej – prawie 60 tysięcy zł brutto.

Teatr Narodowy w Warszawie zorganizował przetarg, którego przedmiotem było zaprojektowanie i wykonanie programu do obsługi strony internetowej zamawiającego. Wybrana firma zobowiązywała się również do zapewnienia 2-letniego serwisu witryny. Do postępowania przystąpiło siedmiu wykonawców: spółka Dituel, Andrzej Florek, Info Baza, EvolutionProjekt Interactive Media, X-Coding IT Studio, JK Investments i spółka jPalio Business Solutions.

Najniższą cenę zaproponował ostatni z oferentów. Tym samym jPalio Business Solutions wygrała przetarg, zdobywając w nim najwyższą liczbę punktów - 81,67. Firma zaoferowała wykonanie strony teatru za 1 grosz. Drożej wyceniła dwuletni serwis witryny. Teatr Narodowy będzie musiał zapłacić 59.040 zł brutto za utrzymanie strony.

Pozostali oferenci proponowali ceny od kilku do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Najdrożej swoje usługi wyceniła firma Dituel z Warszawy proponując za wykonanie projektu strony i jego utrzymanie prawie 245 tys. zł brutto. Ta oferta została oceniona najniżej – firma otrzymała tylko 1,11 pkt.

Autor:

Wioleta Szczygielska

Źródło:

Teatr Narodowy

Wioleta Szczygielska

Wioleta Szczygielska

Redaktor prowadząca miesięczników "Ochrona danych osobowych" i "Dokumentacja ODO", redaktor portalu PoradyODO.pl