Jak zwiększyć dostępność Urzędu dla Obywatela?

Stan prawny na dzień: 12.09.2013

Nurtują Cię pytania: Jak usprawnić obieg dokumentów w Urzędzie? Jak zwiększyć dostępność Urzędu dla Obywatela? Jak usprawnić obsługę klienta administracji publicznej? Jakie narzędzia zastosować? Aby uzyskać odpowiedzi na powyższe pytania zarezerwuj swój czas 25 września i bądź z nami w Warszawie na konferencji: E-administracja w Polsce – fakt czy mit?

Na konferencję w szczególności zapraszamy przedstawicieli:

  • Urzędów Gmin,

  • Urzędów Miast,

  • Urzędów Powiatów,

  • Urzędów Marszałkowskich,

  • Urzędów Wojewódzkich,

  • Ministerstw,

  • instytucji rządowych,

  • Uczelni Wyższych

  • Sądów

oraz innych instytucji publicznych, w tym:

  • Wójtów, Burmistrzów, Starostów, Prezydentów Miast, Marszałków,

  • Dyrektorów Generalnych, Sekretarzy

  • Dyrektorów/Naczelników/Kierowników/Koordynatorów związanych z zarządzaniem dokumentacją, usprawnianiem procesów w instytucji,osoby zajmujące się wizerunkiem instytucji, usprawnianiem dostępu obywateli do informacji urzędowych,głównych specjalistów/starszych specjalistów/specjalistów sprawujących pieczę nad dokumentacją (kadry, administracja, księgowość, itp.).

Udział w konferencji jest BEZPŁATNY dla ww. osób

Dołącz do nas już dziś!

To niezwykła okazja, aby poszerzyć swoją wiedzę w następujących tematach:

Usprawnienie obiegu dokumentów

  • zarządzanie dokumentacją

  • e- faktura w sektorze publicznym

  • masowe wydruki

  • podpis elektroniczny

  • digitalizacja dokumentów

  • systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR

  • Elektroniczna Skrzynka Podawcza

  • workflow - automatyzacja procesów biznesowych

Usprawniona komunikacja między pracownikami Urzędu

  • portale korporacyjne

  • usługi telekomunikacyjne,

  • telefonia VOIP

  • E-mail, Internet, poczta głosowa

  • telekonferencje

Ułatwiony dostęp Obywatela do informacji

  • profesjonalna strona internetowa

  • Biuletyn Informacji Publicznej

  • zintegrowana komunikacja

  • wirtualni doradcy na stronach internetowych

  • infokioski

Bezpieczeństwo

  • systemy archiwizacji i backupu

  • ochrona dokumentów

  • ochrona danych osobowych

Rejestracja:

Zachęcamy również do odwiedzenia strony wydarzenia:

Słowa kluczowe:
zamówienia publiczne