Kiedy poinformować na stronie WWW o wyborze oferty w postępowaniu?

Dodano: 30.11.2016
Pytanie:

Czy po ocenie ofert i wybraniu najkorzystniejszej oferty, powiadamiam o tym fakcie wszystkich wykonawców i dokonuję ogłoszenia na stronie internetowej, a następnie wzywam wybranego wykonawcę do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu? A może dopiero po zbadaniu, czy wykonawca nie podlega wykluczeniu, informuję o wyborze najkorzystniejszej oferty wszystkich pozostałych? 

Pozostało jeszcze 84% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Renata Dzikowska

Renata Dzikowska

radca prawny specjalizujący się w prawie zamówień publicznych, wieloletni pracownik Departamentu Kontroli Zamówień Publicznych UZP, były Naczelnik Departamentu Kontroli UE Urzędu Zamówień...
Słowa kluczowe:
strona wwwwybór oferty