FAQ

1. Dla kogo jest Portal ZP?

Portal ZP jest przeznaczony dla osób zajmujących się zamówieniami publicznymi, przetargami w instytucjach budżetowych i w firmach.

2. Jakie zagadnienia poruszane są w Portalu ZP?

Na Portalu ZP znajdują się praktyczne porady i wskazówki, które ułatwią wykonywanie codziennych obowiązków zarówno osobom udzielającym zamówień publicznych, jak i  przedsiębiorcom ubiegającym się o nie.
W tym celu zawartość merytoryczna znajdująca się na portalu została podzielona na dwie części, dla dwóch grup specjalistów.

Przetargi  - bazę codziennie aktualizowanych ogłoszeń przetargowych i informacji o przetargach rozstrzygniętych wraz z wygodnym systemem powiadomień (alertów przetargowych).

Porady – zbiór porad dotyczących prawa zamówień publicznych dla wykonawców i zamawiających

Orzecznictwo - zbiór orzecznictwa KIO i sądów okręgowych wraz z komentarzami ekspertów wraz z praktyczną wyszukiwarką.

Wzory dokumentów - łatwe do zastosowania wzory, których zamawiający oraz wykonawca potrzebuje najczęściej.

Kody CPV - wyszukiwarkę kodów, która znajdzie za Ciebie interesujący kod.

Aktualności - najnowsze zmiany w prawie, najnowsze interpretacje i zapowiedzi zmian w przepisach, informacje gospodarcze i rynkowe.

3. Jak znaleźć interesujący mnie tekst?

Dzięki sprawnej wyszukiwarce szybko znajdziesz interesujący Cię tekst. Wystarczy wpisać do wyszukiwarki zagadnienie i w ciągu kilku sekund wyświetli się lista opracowań na dany temat. W celu znalezienia pożądanej informacji możesz także skorzystać z przejrzystego i czytelnego menu tematycznego.

4. Jak działa wyszukiwarka w serwisie?

Aby szybko znaleźć interesujące Cię zagadnienie lub znaleźć dowolny dokument, skorzystaj z wyszukiwarki, która znajduje się w górnej menu górnym, na jego końcu. Wystarczy wpisać w pole: SZUKANA FRAZA słowa, których szukasz. Po wyszukaniu możesz doprecyzować, zakres tematyczny i czasowy.

5. Co to jest bezpłatny serwis e-mailowy Portalu ZP?

Bezpłatny serwis e-mailowy to biuletyn informacyjny, który otrzymujesz do 4 razy w tygodniu, na podany przez Ciebie adres e-mail.
Możesz go otrzymywać, nawet jeśli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem Portalu ZP.
W bezpłatnym serwisie e-mailowym otrzymasz między innymi ciekawe artykuły z zakresu zamówień publicznych.

6. Dlaczego warto korzystać z bezpłatnego serwisu e-mailowego ?

Dzięki bezpłatnemu serwisowi e-mail, nic nie umknie Twojej uwadze. Będziesz informowany do 4 razy w tygodniu o wszelkich nowościach i zmianach prawnych. Znajdziesz w nim omówienia nowych przepisów, fachowe odpowiedzi na trudne pytania, a także wskazówki jak korzystać z portalu.
Jeżeli jeszcze nie otrzymujesz bezpłatnego serwisu e-mailowego, a chciałbyś z niego korzystać – wejdź na stronę główną serwisu

7. Czy można zrezygnować z bezpłatnego serwisu e-mailowego?

Tak. Aby zrezygnować, wystarczy kliknąć w link znajdujący się na końcu każdego serwisu wysłanego na Twój adres e-mail.

8. Jak często aktualizowany jest Portal ZP

Portal ZP aktualizowany jest na bieżąco. Oznacza to, że redakcja Portalu ZP codziennie uważnie śledzi wszystkie informacje o zmianach w przepisach, czy nowościach prawnych i błyskawicznie publikuje je na Portalu ZP. Gwarantujemy 100% aktualność zamieszczonych treści.

9. Skąd pewność, że odpowiedzi udzielane przez Portal ZP są aktualne?

Długoletnie doświadczenie w kwestii zamówień publicznych sprawiło, że rozumiemy w pełni specyfikę przetargów i zdajemy sobie sprawę jak ważna dla sprawnego i bezbłędnego przeprowadzania zamówień publicznych jest aktualność każdej porady.
Codziennie nasi redaktorzy sprawdzają aktualność każdej porady, dzięki czemu wszystkie odpowiedzi są oparte na bieżącym stanie prawnym i godne zaufania. Ponadto, przy każdej poradzie zamieszczona jest data ostatniej aktualizacji.

10. Jak szybko i w jakiej formie redakcja Portalu ZP udziela odpowiedzi na pytania merytoryczne?

Jako użytkownik portalu masz możliwość uzyskania konkretnej porady eksperta w zakresie zamówień publicznych. Wystarczy że szczegółowo opiszesz swój problem, a otrzymasz wyczerpującą odpowiedź na SKRZYNKĘ ODBIORCZĄ w sekcji MÓJ PORTAL.
Odpowiedź na indywidualne pytanie udzielana jest zazwyczaj w ciągu 2-3 dni (wyjątkowo w przypadku szczególnie złożonych problemów - maksymalnie do 2 tygodni).

11. Skąd pewność, że rozwiązania podane na Portalu ZP, nie zawierają błędów?

Korzystając z Portalu ZP masz pewność, że otrzymasz porady na wysokim poziomie merytorycznym. Autorami porad są specjaliści pracujący w UZP i innych instytucjach budżetowych, w dużych firmach konsultingowych, jak również eksperci prowadzący szkolenia z zakresu zamówień publicznych.
Po pierwsze, artykuły są zlecane wyłącznie praktykom - ekspertom z zakresu zamówień publicznych, co gwarantuje, że są to praktyczne porady, które będą miały zastosowanie w Twojej pracy.
Po drugie, każdy tekst przed opublikowaniem na stronie jest sprawdzany przez redaktora merytorycznego - eksperta Portalu ZP, dzięki czemu masz pewność, że jest zgodny z obowiązującym stanem prawnym.
Po trzecie, w przypadkach szczególnie skomplikowanych tekst poddawany jest weryfikacji kolejnego eksperta, aby dać Ci 100% gwarancji, że możesz bezpiecznie skorzystać z porad Portalu ZP.

12. Kto jest twórcą Portalu ZP?

Wydawcą Portalu ZP jest Wydawnictwo Wiedza i Praktyka.
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka sp. z o.o.
ul. Łotewska 9A
03-918 Warszawa
NIP: 526-19-92-256
KRS: 0000098264 Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy,
Sąd Gospodarczy XIII Wydział Gospodarczy Rejestrowy
Wysokość kapitału zakładowego: 200.000 zł

13. Jak rozpocząć korzystanie z Portalu ZP?

Kliknij na Sprawdź Ofertę. Wybierz interesujący Cię pakiet. Wypełnij dane niezbędne do przeprocesowania zamówienia i założenia konta, skorzystaj z wygodnej formy płatności i już! Po wypełnieniu formularza i kliknięciu przycisku Wyślij zobaczysz potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia. Następnie na podany przez Ciebie adres e-mail otrzymasz wiadomość, a w niej login i hasło.  

Po kliknięciu zaloguj wpisz swój login i hasło w odpowiednie rubryki, za każdym razem, gdy będziesz chciał uruchomić portal. Na podstawie danych, które podałeś w formularzu rejestracyjnym, co miesiąc będziemy wystawiać fakturę za korzystanie z zasobów Portalu ZP i przesyłać Ci ją pocztą. Prosimy o ich terminowe regulowanie.

14. Co zrobić, w przypadku gdy zapomnę swój login?

W przypadku gdy zapomnisz, jak brzmi Twój login, skontaktuj się z Centrum Obsługi Klienta - e-mailem: cok@wip.pl lub telefonicznie: 22 518 29 29.

15. Jak zmienić hasło?

Jeśli zapomnisz hasła lub będziesz chciał je zmienić, zresetuj hasło.

16. W jaki sposób można zrezygnować z Portalu ZP?

Użytkownicy w każdej chwili mogą zrezygnować z korzystania z Portalu ZP. Wystarczy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta e-mailem: cok@wip.pl, telefonicznie: 22 518 29 29 lub faksem 22 617 60 10.

17. Jak chronimy dane naszych użytkowników?

Administratorem Twoich danych osobowych na Portalu ZP jest Wydawnictwo Wiedza i Praktyka.  Twoje dane osobowe są przechowywane i przetwarzane zgodnie z przepisami obowiązującego prawa polskiego, w szczególności w zgodzie z ustawą z 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawą  z  29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych i przepisami wykonawczymi do tej ustawy.

18. Jak skontaktować się z redakcją Portalu ZP?

W przypadku pytań merytorycznych, aby się z nami skontaktować, wyślij e-mail na adres portalzp@wip.pl.

19. Jak skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta?

W sprawach subskrypcji skontaktuj się z:
Centrum Obsługi Klienta
cok@wip.pl,
tel. 22 518 29 29,
faks 22 617 60 10.

Adres:
Wydawnictwo Wiedza i Praktyka
ul. Łotewska 9A
03-918 Warszawa

  • Portal Kadrowo-PłacowyPortal Kadrowo-Płacowy
  • Portal Finansowo - KsięgowyPortal Finansowo - Księgowy
  • Certyfikat Firmy Wiarygodnej FinansowoCertyfikat Firmy Wiarygodnej Finansowo
  • Portal dla placówek oświatowychPortal dla placówek oświatowych
  • AGB KancelariaAGB Kancelaria
  • Experto24.plExperto24.pl
  • Serwis InwestoraSerwis Inwestora
  • Portal dla specjalistów ds. BHPPortal dla specjalistów ds. BHP
  • Portal Twojej Spółki z o.o.Portal Twojej Spółki z o.o.
  • Portal dla firmy transportowejPortal dla firmy transportowej
  • Serwis Rachunkowści BudżetowejSerwis Rachunkowści Budżetowej

Aby zadać pytanie, musisz być zalogowany

  • 26 prawników i specjalistów Pzp czeka na Twoje pytania!
  • Udzielamy nawet kilkadziesiąt porad tygodniowo!
  • Na ponad 90% pytań odpowiadamy w 72h!
  • Stale powiększana baza ponad 100 dokumentów!
  • Możliwość pobierania na dysk i edytowania!
  • Wygoda i oszczędność czasu – nie musisz już sam przygotowywać dokumentów!
  • Stale powiększana baza prawie 2000 wyroków KIO i orzeczeń sądów!
  • Praktyczne komentarze do najważniejszych orzeczeń!
  • Korzystaj z orzeczeń i unikaj błędów popełnionych przez innych!
  • Aktualny słowników kodów CPV zawsze pod ręką
  • Możliwość śledzenia przetargów powiązanych z danym kodem!
  • Wygodne narzędzie ułatwiające przygotowywanie dokumentacji przetargowej!

Strona używa plików cookies.

Kliknij tutaj, żeby dowiedzieć się jaki jest cel używania cookies oraz jak zmienić ustawienia cookie w przeglądarce.
Korzystając ze strony użytkownik wyraża zgodę na używanie plików cookies, zgodnie z bieżącymi ustawieniami przeglądarki.