Zamawiający może zastosować długość okresu gwarancji i jej zakres jako kryterium oceny ofert

Dodano: 03.02.2015
Pytanie:

Czy jako kryterium pozacenowe można przyjąć termin naprawy sprzętu lub wymiany wadliwego sprzętu na wolny od wad? Zamawiający określił termin naprawy sprzętu lub wymiany wadliwego sprzętu na wolny od wad na wymaganym maksymalnie 21 dniowym terminie. Nazwał to kryterium „serwis”. Przypisał mu wagę 20%. Wykonawca za zaoferowanie w zakresie 1-14 dni otrzyma 10 punktów. Oferent otrzyma w tym kryterium 10 pkt lub 0. Czy prawidłowym będzie mnożenie tych punktów przez wagę 20% kryterium? Czy może w związku z tym, ze waga wynosi 20% to nie wykonuje się żadnych działań tylko przyznaje maksymalnie 20 pkt.

Pozostało jeszcze 66% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu?

Zamów już teraz pełny dostęp do portalu i korzystaj z:

  • 4 519 fachowych porad prawnych
  • możliwości zadawania 3 własnych pytań w miesiącu
  • codziennie aktualizowanej bazy ponad 650 000 przetargów
  • nielimitowanej możliwości ustawienia alertów i powiadomień o nowych przetargach
  • ponad 200 wzorów dokumentów
  • 22 szkoleń wideo na tematy związane z Pzp
  • wyroków KIO oraz słownika kodów CPV

Zamów dostęp

Masz dostęp do portalu?

Zaloguj się.

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła
Karol Jaworski

Karol Jaworski

radca prawny z wieloletnim doświadczeniem w stosowaniu Prawa zamówień publicznych